PERSAHABATAN VS PERCINTAAN...

PERSAHABATAN ATAU PERCINTAAN ..


satu konflik yang tidak dapat d'datangi d'elak oleh sesetengah remaja... selanjut nya apakah kesudahannya... adakah 1 hubungan persahabatan d'antara seorang dara +seorang teruna harus d'akhiri dgn percintaan ?...


PERSAHABATAN....


hubungan persahabatan memang satu hubungan yg kita selalu jalani dgn masyarakat d'sekeliling kita... tdk kira jantina ... dan hubungan yg akan membuatkan kita lebih selesa 


dengan SAHABAT kita . tapi apakah kesudahan sesuatu persahabatan ? melalui 


PERCINTAAN ? memang sesuatu yg amat mengembirakan jika org yg mengenali

diri anda


akhirnya akan menjadi seseorg yg lebih istimewa d'dalam diri kita... tapi itu semua jika 1 


PERHUBUNGAN berkesan hingga ke pelamin..... tpy jika hubungan itu tdk menjadi ?

adakah kita akn menjadi sahabat seperti sedia kala ?

SAYA SAYANG KAMU SAHABAT !
 

JIKA KITA HADIR NYA CINTA DARI DLM DIRI KITA ADAKAH SEMUA ITU AKAN

BERKEKALAN ?
DOA KAN AKU WAHAI SAHABAT AGAR AKU GEMBIRA

DENGAN PILIHAN KU... aku d sini sentiasa mendoakan diri mu supaya sihat dan

ceria selalu



AKU CUMA KAMU TAHU WAHAI SAHABAT


KAU SAHABAT KU SELAMANYA.... jgn rosakkan persahabatan yang kita bena ini ! :D

                                                                                  -3ff@-


THANKS FOR READING

No comments:

 
Template Edited By Amirah Zahidah RZ ♥ All Rights Reserved © 11 Nov 2011